Wednesday, March 31, 2010

~knapelah??~

Posted by (^....^) at 6:40 AM 0 comment

31 st March 2010
Rabu
brlangsungnye test utk subject STRUCTURAL ANALYSIS
dan yg sy nak mrah sgt ni..knape la sy cuai...C.U.A.I
knonnye konpiden sgt nak jwb..laju sgt smp nmbor pun x tgk...adus...
pdan muke ak!! =(

ade ke patut mule2 tu encik suh jwb 20 mnit je...
ish,xkan test 20 mnit..xpnah2 ak jwb test 20 mnit...
jwb punye jwb..rupenye ade lg 1 test..ak kene tipu..
waaaaa!!

soklan ketas 1 tu kan...
ade UDL..bru blaja kot pg td..mne la ak ingt rumus die..
ha, dah fail nak jwab kat situ..
paper yg kdua ade UDL gak..tp msalah die lg sdap
knape ak ingtkan length member yg kdua same ngan yg ptama...
ha,kan slh..
tu la..lpas pandang...
tu dah slh kat situ
tmbah lg la plak ngan slh yg kat soklan (b) tu..fuyooo..mmg snang soklan tu...
kire sume bnda gune hruf..xke snang tu..hehehe

xkisah la sume tu
ak rase ak dah stdy elok2..
tp sbb CUAI ak dah khilangan bnyk markah..
bkn sbb ak xtau tp sbb ak yg sgt CUAI...

pasni ak dah xleh mcm ni..
kene bace btl2..bru wat..
gambatte kudasai for my final..


Sunday, March 28, 2010

~Dia lah segala nya~

Posted by (^....^) at 8:32 AM 0 comment
Dia.....
sgt istimewa di hatiku..
tapi...
ak selalu mlakukan ksalahan kpada Dia..

Dia..
sentiasa mmbrikan yg terbaik utkku
tapi..
ak kdang2 x mnghargai
ape yg Dia berikan..

Dia...
sentiasa disisiku..
tnpa mngira wktu..
di saat ak sdh
di saat ak gmbira...

Kau mmg sgalanya..
Trima Kasih Ya ALLAH...
ak cnta padaMu

Wednesday, March 24, 2010

~alamak~

Posted by (^....^) at 11:30 PM 2 comment
Rasenye dah lame x update blog..hakhak~pemalas!
nampaknye sy dah bosan, sbuk, pnat n mcm2 prsaan lagi yg wujud..
btul ke org ckp blog ni tmpt luah prasaan??
tp xrase nak cite sumenye kat sni..
mgkn bile kite tension rase mcm nak lpaskan kan?
ha...mgkn blog blh jd tmpt menerima jeritan tu..
jrit kuat2.."aaarrrggghhhh!!!"
he..puas pun..

p/s: mls la nak taip dah..pnat ~.~
bru je siapkn esei yg berjela pnjgnye..Fuhhh!

^.^

 

MY DESTINY Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez