Thursday, March 21, 2013

Cuci Karat

Posted by (^....^) at 8:29 PM
Salam
Uish..lama sungguh x bukak blog dan menaip
Sebenarnya memang xde masa. Agak bz dengan keje la kununnya.. Semalam aje stay back kat opis sampai kul 1. hehehe

Ape perkara pertama nak bercerita ye. Semenjak bekerja ni rasa mcm asyik mengeluh je. Mengeluh dengan kerja.. penat. Rupanya life nak jadi engineer mcm ni.. Skrg dah rasa. Agak tertekan jugak la sebenarnya. Kadang2 rasa mcm nak berhenti pun ada. Bukan apa..sebenarnya rasa mcm tu sebab projek dah delay tahap ICU dah. Semua orang pun dah xtahan asyik kene bambu.

Bila dah sampai tahap mcm ni.. dalam kepala ni asyik berfikir je.. seronoknya lah zaman sekolah dulu..zaman u dulu. Walaupun masa tu tensen dengan exam n asyik rasa xnak belajar n nk ponteng kelas tp seronok sgt. Enjoyable. Tapi hakikatnya xboleh patah balik. Apa yang Allah bentangkan depan mata sekarang kene hadapi dengan tabah. Alah, baru Allah uji sikit mcm ni dah nak melatah. C'mon gurlz...u can do it.. As simple as ABC je.. Chewahhh!!

Setiap hari asyik memikirkan nak balik umah... Dulu masa menganggur asik nak keje je. Hah! sekarang kau rasakan..hikhikhik.. Bersabar je la wahai hati


Sedap sungguh laici kang ni weh! Lapar..huhu
Jom makan..perut dah berbunyi ni ha.. =)

0 comment:

Post a Comment

 

MY DESTINY Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez